Tisdagen den 19 maj gjorde vi en uppdatering av vår hemsida. Vi har kodat på och nu tror vi att allt fungerar! Du har fått ett nyhetsbrev om det viktigaste!
På Min sida kan du logga in till alla våra olika verktyg. Här gäller det att hålla ordning på lösenorden!
Om du upplever ett problem med hemsidan så föreslår vi att du går igenom följande fyra steg i jakten på lösningen!
Rensa cachen* – den funktionen brukar man hitta genom att trycka SHIFT+F5 eller klicka på ”kugghjul” eller ”…” långt upp i högra hörnet.
Se till att du har en ny version av din webbläsare, om du inte har det – uppdatera! Internet Explorer stöds och uppdateras inte längre (sedan 2015).
Läs kommentarerna på vårt inlägg om hemsidan på vår Facebooksida, och se om andra fått lösningen på sitt problem.
Skicka mail till oss. Beskriv ditt problem. Skicka gärna med bilder eller filmer för att tydliggöra hur det ser ut när det inte fungerar för dig.
* Cache är en slags kopia av data/information, som sparas i ett snabb-minne för att kunna användas igen, cache sparar din dator på för att snabba upp ditt surfande
Hemsidan är ny, lösenorden till Knapptid / Primass samt Budget & Ekonomi är samma som tidigare.
Ditt lösenord till rekryteringsprogrammet Reachmee är samma som du använt tidigare.
Nytt lösenord till Assistenthandboken och Arbetsledarhandboken hittar du i nyhetsbrevet som skickades ut den 19 maj.Du har väl inte missat att Arbetsledarhandboken finns som app!
Om du tittar på hemsidan på en dator så ska du se en meny längst upp. Om du inte gör det, utan bara ser de tre små strecken (kallat ”hamburgermeny”) som man känner igen från mobilsurfandet, så betyder det att du använder en ganska gammal webbläsare. Uppdatera den!
Om du fortfarande använder Internet Explorer (IE), så är det hög tid att byta till ersättaren Microsoft Edge!
Denna webbplats använder cookies för att förbättra surfupplevelsen.